Здравейте имам проблем с алфа 145 при старт на мотора пуши и говорим за сериозно пушене след това като се подаде газ пак пуши при високите обороти отзад не се стой алфата е дизел 1.9ТД ако някой има идея от кво е да пише плс...
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем с алфа 145 ТД прекалено мн пушек
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от Sparco90 Покажи съобщениеЗдравейте имам проблем с алфа 145 при старт на мотора пуши и говорим за сериозно пушене след това като се подаде газ пак пуши при високите обороти отзад не се стой алфата е дизел 1.9ТД ако някой има идея от кво е да пише плс...
Comment
-
мм дюзите са наред пушекат е черен с мирис на нафта по точно вече трудно пали иначе си варви днес забелязах че има клапа на изпускателната система която ми надува явно картера ии целия е в масло маркучат който идва от там качва масло чак до ваздушния филтар нз кво да правя савети идей някви
---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:18 ----------
черен като сажди с мирис на нафта
Comment
-
имаше някаква далавера на тоя мотор, да се регулира нафтата в ниските и високите.
Ходих при един преди много време с Делтата ми, така я направи, че грам не изпушваше и тръгна осезаемо повече.Ръчка някъде с една отверка(на 2 места) и оправи работата...
А от София до Пловдив правех спойлера черен преди това156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от carcass1968 Покажи съобщениеНе искам да те плаша ама измери си компресията
Comment
-
Първоначално публикувано от carcass1968 Покажи съобщениеПонеже си писал че качва маслодо възд.филтър това ме заблуди.Има разлика от омаслява и качва масло иначе Satanism е прав виж помпата за регулировка.
Comment
-
Колега, имам същият проблем и аз съм с 145-ца TD водих я на доктор и момчетата от сервиза ме посъветваха така да си я карам, просто форсираш веднъж повечко и чернилката изчезва за 3-4 секунди, иначе като ги питах какво й е на колата ми казаха, че трябвало да се сменят маркучи и да се правела някаква профилактика- към 80-100 лева ми каза и се отказах..
Comment
-
Първоначално публикувано от FEMINEMA Покажи съобщениеКолега, имам същият проблем и аз съм с 145-ца TD водих я на доктор и момчетата от сервиза ме посъветваха така да си я карам, просто форсираш веднъж повечко и чернилката изчезва за 3-4 секунди, иначе като ги питах какво й е на колата ми казаха, че трябвало да се сменят маркучи и да се правела някаква профилактика- към 80-100 лева ми каза и се отказах..)
155 96' 1.6 16v 1++hp???
Mazda 626 84'
Събуждам се ,a гледам спя?!sigpic
ex' 145 97' 16V TS
Comment
-
Провери си горивният филтър, това е относно пушека отзад, а проблема с маслото още немога да го разбера от каквое затова си го събирам за да не ми цапа въздушният филтър. Ако някой може дами каже защо ми харчи над 10 на 100 нафта ще му бъда много благодарен. Изключвам тежки обувки и други такива защото и при леко каране разхода е пак голям/145 1,9 TD/
Comment
-
A въздушен филтър,сменял ли си?Ако ти е запушен горивния - няма да пуши,не слушай "професорите"!И дюза не "пикае" щото тогава пуши бяло-сивкаво!Замисли се малко,черен дим - много сажди,някъде не и достига въздух!Маркуча за картерните газове качва масло защото колата ти има нужда от въдух,а от там и е най-лесно да си го "вземе"!Смени си филтъра и ако продължава да пуши,значи помпата ти подава много богата смес,от там ти е черния пушек!
Comment
Comment