Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с алфа 145 ТД прекалено мн пушек

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с алфа 145 ТД прекалено мн пушек

    Здравейте имам проблем с алфа 145 при старт на мотора пуши и говорим за сериозно пушене след това като се подаде газ пак пуши при високите обороти отзад не се стой алфата е дизел 1.9ТД ако някой има идея от кво е да пише плс...

  • #2
    Провери за сцепен маркуч на турбото.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Sparco90 Покажи съобщение
      Здравейте имам проблем с алфа 145 при старт на мотора пуши и говорим за сериозно пушене след това като се подаде газ пак пуши при високите обороти отзад не се стой алфата е дизел 1.9ТД ако някой има идея от кво е да пише плс...
      И все пак какъв тип пушек е? Цвят, мирис...?
      Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

      Comment


      • #4
        Колега да не би някоя дюза да пикае?

        Comment


        • #5
          А също така, е възможно и от калпава нафта да пуши и да не иска да върви но мноого малко си обяснил за може да се направи някакво смислено обяснение и тогава ..

          Comment


          • #6
            мм дюзите са наред пушекат е черен с мирис на нафта по точно вече трудно пали иначе си варви днес забелязах че има клапа на изпускателната система която ми надува явно картера ии целия е в масло маркучат който идва от там качва масло чак до ваздушния филтар нз кво да правя савети идей някви

            ---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:18 ----------

            черен като сажди с мирис на нафта

            Comment


            • #7
              Не искам да те плаша ама измери си компресията
              Una emocion para siempre

              Comment


              • #8
                имаше някаква далавера на тоя мотор, да се регулира нафтата в ниските и високите.
                Ходих при един преди много време с Делтата ми, така я направи, че грам не изпушваше и тръгна осезаемо повече.Ръчка някъде с една отверка(на 2 места) и оправи работата...
                А от София до Пловдив правех спойлера черен преди това
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от carcass1968 Покажи съобщение
                  Не искам да те плаша ама измери си компресията
                  амм значи колата си има компресия и то мн мн варви тва и на мене ми беше парвата работа като почна да ги прави тея проблеми

                  Comment


                  • #10
                    Понеже си писал че качва маслодо възд.филтър това ме заблуди.Има разлика от омаслява и качва масло иначе Satanism е прав виж помпата за регулировка.
                    Una emocion para siempre

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от carcass1968 Покажи съобщение
                      Понеже си писал че качва маслодо възд.филтър това ме заблуди.Има разлика от омаслява и качва масло иначе Satanism е прав виж помпата за регулировка.
                      значи работата е такава че и двете неща се случват и картера е умаслен и качва и масло към филтара

                      Comment


                      • #12
                        Колега, имам същият проблем и аз съм с 145-ца TD водих я на доктор и момчетата от сервиза ме посъветваха така да си я карам, просто форсираш веднъж повечко и чернилката изчезва за 3-4 секунди, иначе като ги питах какво й е на колата ми казаха, че трябвало да се сменят маркучи и да се правела някаква профилактика- към 80-100 лева ми каза и се отказах..

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от FEMINEMA Покажи съобщение
                          Колега, имам същият проблем и аз съм с 145-ца TD водих я на доктор и момчетата от сервиза ме посъветваха така да си я карам, просто форсираш веднъж повечко и чернилката изчезва за 3-4 секунди, иначе като ги питах какво й е на колата ми казаха, че трябвало да се сменят маркучи и да се правела някаква профилактика- към 80-100 лева ми каза и се отказах..
                          Следващия път ,като ти кажат профилактика за 1500-2000 ,ще видиш какво ще правиш )
                          155 96' 1.6 16v 1++hp???
                          Mazda 626 84'
                          Събуждам се ,a гледам спя?!sigpic
                          ex' 145 97' 16V TS

                          Comment


                          • #14
                            Провери си горивният филтър, това е относно пушека отзад, а проблема с маслото още немога да го разбера от каквое затова си го събирам за да не ми цапа въздушният филтър. Ако някой може дами каже защо ми харчи над 10 на 100 нафта ще му бъда много благодарен. Изключвам тежки обувки и други такива защото и при леко каране разхода е пак голям/145 1,9 TD/

                            Comment


                            • #15
                              A въздушен филтър,сменял ли си?Ако ти е запушен горивния - няма да пуши,не слушай "професорите"!И дюза не "пикае" щото тогава пуши бяло-сивкаво!Замисли се малко,черен дим - много сажди,някъде не и достига въздух!Маркуча за картерните газове качва масло защото колата ти има нужда от въдух,а от там и е най-лесно да си го "вземе"!Смени си филтъра и ако продължава да пуши,значи помпата ти подава много богата смес,от там ти е черния пушек!


                              Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                              Comment

                              Working...
                              X